Panaszok, tünetek

Nehezen ürül a vizelet, esetleg vékeny sugárban ürül, súlyosabb esetben akadozik. Éjszaka a beteg többször vizel, és a reggeli első vizelet kifejezetten nehezen ürül. A betegnek prostata megnagyobbodása van (prostata hypertrophia), mely minél előbbi urológiai vizsgálatot és kezelést igényel.

Véres vizelet, mely jelentkezhet sporadikusan, minden féle egyéb tünet nélkül. Többféle oka lehet, sajnos daganat lehetősége is felmerül, minél hamarabb jelentkezzen urológiai szakrendelésen. Ha a véres vizelet gyakori fájdalmas vizelésekkel jelentkezik gyulladás valószínű. Ha Syncumar gyógyszeres terápia mellett fordul elő ne nyugodjon bele, hogy csak a syncumar okozhatta, ilyenkor is szükséges további vizsgálat, valamint a gyógyszer dózisának átállítása.

Alhasi, gáttájéki fájdalom, gyakori vizelési inger, főleg napközben. Herefájdalom, gyakran csak az egyik oldalon. Merevedési problémák. Krónikus prostatitis valószínű, hosszú, kitartó terápia szükséges. Minél előbb kezdjük el kezelni, annál hamarabb, gyorsabban érjük el a teljes gyógyulást. A betegség kiújulásra hajlamos.

Hölgyeknél visszatérő hólyaghurut, mely nőgyógyászati problémákkal párosul. Ne próbálkozzon antibiotikumokkal, még ronthatja is a betegségét, forduljon szakemberhez.

Merevedési panaszok, libido csökkenés kivizsgálást, gyógyszeres terápiát igényel.

Heves vesegörcsök, fájdalom, gyakori vizelési inger, véres vizelet, herébe illetve alhasba sugárzó fájdalmak vese és húgyvezeték köveségre utalnak. Ha lázzal párosul ne késlekedjen azonnal forduljon orvoshoz.